پشتیبانی آفتاب رایانه
 

گارانتي

یکی از عواملی که همواره به اعتبار شرکتهای بزرگ در جهان افزوده گارانتی آنها بوده است. گارانتی در واقع قبول مسئولیت از طرف سازنده و نشانگر اطمینان آنها به محصولات خود می باشد. حتماً تا کنون شاهد عدم قبول این مسئولیت از طرف برخی از فروشندگان کالاهای نامرغوب بوده اید، وقتی که به بهانه های مختلف از قبول مسئولیت شانه خالی می کنند. مانند عدم استفاده از UPS، نوسانات برق و حتی در برخی موارد آلودگی هوا !! ما در آفتاب رایانه مفتخریم که در بهترین شکل ممکن نسبت به تجهیزات ارائه شده مسئولیت پذیر بوده ایم و حتی از نظر بسیاری از همکاران، گارانتی ما اولین دلیل آنها برای کار با ما بوده است. گارانتی ما در اکثر موارد تعویض دستگاه به محض دریافت دستگاه معیوب بوده و در باقی موارد این زمان به هر حال بیشتر از 24 ساعت نخواهد بود.

تعميرات

پس از حدود 13 سال نمایندگی و ارائه محصولات PATTON در ایران، اینک همکاران فنی ما در Workshop شرکت آفتاب رایانه از تجربه و دانش کافی برای عیب یابی و تعمیر دستگاه های معیوب برخودار می باشند که این امر با در اختیار قرار دادن قطعات یدکی از طرف "شرکت مادر" همواره پشتیبانی گردیده است. در سالهای اخیر حدود 95% دستگاه های معیوب در محل شرکت تعمیر شده اند و فقط 5% آنها برای تعمیر به شرکت PATTON ارسال شده است و لذا زمان انتظار برای مشتریانی که دستگاه های آنها خارج از دوره گارانتی دچار نقص فنی شده، همیشه کمتر از یک هفته می باشد.

 

Support@PATTON.ir

صفحه اصلی  
درباره آفتاب رایانه
محصولات
آرشیو فنی آفتاب
PATTON.com
تماس با ما